Robím social media pre Fresh & Roll
FRESH & ROLL sa venuje výrobe čerstvej zmrzmilny výhradne z čerstvých ingrediencií priamo pred očami zákazníka. Takto vyrobená zmrzlina je dokonalým chuťovým, ale aj vizuálnym zážitkom. Práve talianske gelato vzniká spojením čerstvého ovocia, rôznych sušienok, ale aj alkoholu.

Keď ma FRESH & ROLL oslovila so žiadosťou na spoluprácu neváhal som ani minútu. Úžasný a chutný dezert pripravovaný za studena som zažil na svadbe a nevedel som sa dočakať ako znova pohladí moje chuťové poháriky.
1. Autenticky obsah je základ
V čase keď väčšina komerčných stránok na Facebooku a Instagrame využíva fotobanky, pri FRESH & ROLL som sa rozhodol staviť na kvalitný, originálny a autentický obsah. Na začiatku spolupráce sa zobrali foťáky a išlo sa fotiť presne to, čo som chcel mať na obrázku. Proces trval asi 3 hodiny, vzniklo pri ňom asi 10 freshroll-iek. Zjedol som asi iba 5 :) A fotilo sa dovtedy, kým neboli presne tie zábery, ktorésom chcel v rámci stratégie pre sociálne siete Facebook a Instagram.

2. Ľudia majú radi príbehy
Pre firmu FRESH & ROLL som vytvoril komunikáciu prostredníctvom ich hlavného produktu „freshrollky“ (čerstvej zmrzliny pripravenej z čerstvých ingrediencií pred očami zákazníka). Freshrollka postupne predstavuje seba, svojich zakladateľov, spôsob prípravy, dôraz na čerstvosť a použité ingrediencie.

3. Zapájam fanúšikov
Podnecujem fanúšikov stránky k aktivite. Like, koment, či šírenie. Volá sa to engagement a je to jeden z ukazovateľov performance stránky, a preto musím tvoriť obsah, ktorý ho bude zvyšovať. Kladiem otázky, dávam ľuďom možnosť vyjadriť sa atď.
4. Promujem a cielim reklamu
Facebook stále zobrazuje posty menšiemu percentu fanúšikov, tak si pomáham platenou reklamou, ktorú nastavujem v Facebook Ads Manager. Každá firma má svoj budget a ja to vieme. Práve preto narábam s budgetom nesmierne opatrne a reklamu cielim na kľúčové segmenty (persóny, potenciálneho zákazníka). Musím si dávať pozor, aby sme za dané peniaze vedeli zozbierať, čo najviac freshrolliek. Promujem obsah, ktorý je úspešný, a ja mu pomôžem pomôcť reklamou dosiahnuť ešte lepšie výsledky.

5. Analyzujem a reportujem
Vždy chcem vedieť, čo mi fungovalo a čo nie. Preto robím podrobné reporty – mesačné. Je to preto, aby sme z nich odčítali, čo fungovalo a funguje. Aby som ďalší mesiac lepšie cielil reklamu a publikoval ešte lepší obsah. Výsledky z reportov používam pri tvorbe ďalších content plánov.
Výsledok?
Ďakujem FRESH & ROLL, že môžem byť súčasťou ich výnimočného produktu. Všetko, čo robím sa snažím robiť na 110 %. Spravovať Social Media chce nápad, kreatívu, nasadenie, ale aj analytické myslenie. A hlavne ochotu majiteľov posúvať svoj produkt, alebo službu vpred. Veľa práce pri tvorbe a starostlivosti o sociálne siete nie je na prvý pohľad vidieť (napr. návrh content plánu), ale človek pri nich presedí hodiny práce a úsilia. Ale aj tak patrí správa sociálnych sieti medzi moje najobľúbenejšie oblasti marketingu!
O mne:
Som digitálny marketér, freelancer, milovník kávy a marketingu. Ponúkam správu sociálnych sieti, SEO, PPC, Email a iné. Pozrite si moju ponuku TU.


Keď ma FRESH & ROLL oslovila so žiadosťou na spoluprácu neváhal som ani minútu. Úžasný a chutný dezert pripravovaný za studena som zažil na svadbe a nevedel som sa dočakať ako znova pohladí moje chuťové poháriky.
1. Autenticky obsah je základ
V čase keď väčšina komerčných stránok na Facebooku a Instagrame využíva fotobanky, pri FRESH & ROLL som sa rozhodol staviť na kvalitný, originálny a autentický obsah. Na začiatku spolupráce sa zobrali foťáky a išlo sa fotiť presne to, čo som chcel mať na obrázku. Proces trval asi 3 hodiny, vzniklo pri ňom asi 10 freshroll-iek. Zjedol som asi iba 5 :) A fotilo sa dovtedy, kým neboli presne tie zábery, ktorésom chcel v rámci stratégie pre sociálne siete Facebook a Instagram.

2. Ľudia majú radi príbehy
Pre firmu FRESH & ROLL som vytvoril komunikáciu prostredníctvom ich hlavného produktu „freshrollky“ (čerstvej zmrzliny pripravenej z čerstvých ingrediencií pred očami zákazníka). Freshrollka postupne predstavuje seba, svojich zakladateľov, spôsob prípravy, dôraz na čerstvosť a použité ingrediencie.

3. Zapájam fanúšikov
Podnecujem fanúšikov stránky k aktivite. Like, koment, či šírenie. Volá sa to engagement a je to jeden z ukazovateľov performance stránky, a preto musím tvoriť obsah, ktorý ho bude zvyšovať. Kladiem otázky, dávam ľuďom možnosť vyjadriť sa atď.
4. Promujem a cielim reklamu
Facebook stále zobrazuje posty menšiemu percentu fanúšikov, tak si pomáham platenou reklamou, ktorú nastavujem v Facebook Ads Manager. Každá firma má svoj budget a ja to vieme. Práve preto narábam s budgetom nesmierne opatrne a reklamu cielim na kľúčové segmenty (persóny, potenciálneho zákazníka). Musím si dávať pozor, aby sme za dané peniaze vedeli zozbierať, čo najviac freshrolliek. Promujem obsah, ktorý je úspešný, a ja mu pomôžem pomôcť reklamou dosiahnuť ešte lepšie výsledky.

5. Analyzujem a reportujem
Vždy chcem vedieť, čo mi fungovalo a čo nie. Preto robím podrobné reporty – mesačné. Je to preto, aby sme z nich odčítali, čo fungovalo a funguje. Aby som ďalší mesiac lepšie cielil reklamu a publikoval ešte lepší obsah. Výsledky z reportov používam pri tvorbe ďalších content plánov.
Výsledok?
- Zvýšenie interakcií + 598 % za 1. mesiac spolupráce.
- Zvýšenie dosahu + 449 % za 1. mesiac spolupráce.
- Posilnenie image značky.
Ďakujem FRESH & ROLL, že môžem byť súčasťou ich výnimočného produktu. Všetko, čo robím sa snažím robiť na 110 %. Spravovať Social Media chce nápad, kreatívu, nasadenie, ale aj analytické myslenie. A hlavne ochotu majiteľov posúvať svoj produkt, alebo službu vpred. Veľa práce pri tvorbe a starostlivosti o sociálne siete nie je na prvý pohľad vidieť (napr. návrh content plánu), ale človek pri nich presedí hodiny práce a úsilia. Ale aj tak patrí správa sociálnych sieti medzi moje najobľúbenejšie oblasti marketingu!
O mne:
Som digitálny marketér, freelancer, milovník kávy a marketingu. Ponúkam správu sociálnych sieti, SEO, PPC, Email a iné. Pozrite si moju ponuku TU.
