Som Martin Latka,

Marketingový špecialista & Digitálny marketér

Ako ma "zlákal" marketing?

Do marketingu som sa zamiloval ešte na gymnáziu. Počas štúdia na univerzite sa láska stále viac prehlbovala. Namiesto pozerania Búrlivého vína som sledoval každé nové predstavenie produktov Apple od Stevea Jobsa. Inšpirovali ma Seth Godin, či Tim Ferriss. Všímal som si príbehy, emócie, balenie a distribúciu produktov a marketingovú komunikáciu. Hľadal som spojitosti a rozdiely.

moja Alma mater

Ďakujem UNIZA za krásnych 8 rokov za tituly Bc., Ing., PhD. a možnosť zdokonaliť sa v tom čo ma baví a napĺňa – marketing, manažment, inovácie.

Milujem učenie

Zorientovať sa vo svete marketingu, v množstve marketingových nástrojov a kanálov nebolo vždy jednoduché. Ale s každým klientom prišla väčšia istota a väčšia chuť robiť marketing lepšie. Ďakujem mojim klientom za prejavenú dôveru.

Moje hodnoty

Mojim poslaním je pomôcť ľuďom využiť potenciál ich biznisu naplno vďaka efektívnemu online marketingu. Orientujem sa na výsledky podložené číslami a dátami a efektívnu a otvorenú komunikáciu s klientom.

Moje skúsenosti

#Marketing   #Digital Marketing    #Biznis pohľad    #Prezentačné zručnosti

Zostaňme v kontakte

Chcete pomôcť s online marketingom? Rád vám pripravím nezáväznú cenovú ponuku.

Stále málo o mne?

Prečítajte si ešte viac.

Milujem cestovanie

Cestovanie po svete jednoducho milujem. Navštívil som krajiny v Európe, Amerike, Afrike aj Ázii.

Pracoval som v USA

V roku 2015 som pracoval v USA v obľúbenom zábavnom parku v Morey's Piers & Beachfront Water Parks. 

6 660 km po USA

Po USA som precestoval viac ako 6660 km. Navštívil som obľúbené mestá New York, Las Vegas, San Diego, Washington, D.C., San Francisco, a i.

3 roky som učil na ŽU

3 roky som učil na Žilinskej univerzite predmety orientované na Manažment a Marketing.

Marketingový špecialista pre Bistro.sk

Na pozícií marketingového špecialistu v Bistro.sk, som sa venoval komplexnému marketingu. Vytváral som marketingové kampane a súťaže. Spravoval som sociálne siete. Vytváral som emailové kampane a push notifikácie pre smartfóny s Androidom a iOS. Pracoval som na budovaní značky Bistro.sk

Email Marketing Manažér pre Hyperia s.r.o.

V Hyperia s.r.o. som riadil email marketingové oddelenie. Stanovoval som ciele a prinášal inovácie. Zodpovedal som za odosielanie viac ako 300 miliónov emailov ročne do viac ako 30 krajín. Monitoroval som kľúčové email marketingové ukazovatele (doručiteľnosť emailu, OTR, CTR, Bounce rate, Spam rate, reputácia domény, ...). Dosiahnuté výsledky som reportoval vedeniu firmy.