Q&A

Najčastejšie otázky od vás.

Ako prebieha postup spolupráce?

Ako zväčša prebieha spolupráca s mojimi klientami?

1.
Vaša predstava

Na úvod prichádza dopyt od vás na mňa. Niekto chce spolupracovať full time na komplexnom marketingu. Niekto ma chce na pár hodín ako freelancera. Niekto chce iba konzultovať na pravidelnej báze a mareting si rieši interne.

2. 
Upresnenie predstavy

Na upresnenie predstavy zväčša využívam osobné alebo online stretnutie. Bavíme sa o aktuálnej a želanej situácií. Preberáme produkty, kľúčového zákazníka aj konkurenciu. Stanovujeme si ciele, čo chceme marketingom dosiahnuť.

3.
Cenová ponuka

Keď mám všetky potrebné informácie vypracujem cenovú ponuku na mieru. Keď mi cenu za marketing odsúhlasíte pušťam sa do práce. Služby sa platia na mesiac dopredu.

4.
Prístupy a podklady

Pre našu spoluprácu budem potrebovať prístupy a podklady, ktoré si vopred dohodneme.

5.
Reporting

Pravidelne vás informujem o dosiahnutých výsledkoch emailom alebo telefonicky.

6. 
Feedback

Moja práca je hotová až, keď dostanem spätnú väzbu od vás. Je to dar a posúva ma vpred.
 

Koľko stoja marketingové služby?

Koľko stoja marketingové služby? Koľko stojí správa a zabezpečenie marketingu? Čo znamená spolupráca na hodinovku vs. spolupráca na fix? Koľko je marketingová hodinovka a je to transparentné?

Koľko stoja marketingové služby?

Cenník marketingových služieb a aktivít platný od 1. 1. 2023 nájete TU.

Spolupráca na hodinovku

Dopredu Vám dám odhad hodín. 
Každý mesiac Vám pošlem faktúru za počet odpracovaných hodín. Všetko je transparentné - na mesačnej báze dostanete k faktúre: výpis prác, reklám, dosahov a i.

Spolupráca na fix

Pred spoluprácou si dohodneme mesačnú výšku "fixu".
Všetky alebo vybrané online marketingové aktivity realizujem za Vás.
 

Pre koho robím marketing?

Marketingové a reklamné služby poskytujem pre rôzne segmenty: veľké spoločnosti, stredné a malé podniky, osobné a športové značky a organizácie, startupy aj rôzne špecifické odvetvia.

Marketing pre živnostníkov

Marketing pre živnostníkov je rovnako dôležitý ako pre veľké firmy. Aj keď môžu mať živnostníci obmedzený rozpočet a zdroje, existuje niekoľko účinných spôsobov, ako úspešne propagovať služby a získať nových zákazníkov. 

Marketing pre firmy

Marketing pre firmy je dôležitým aspektom ich úspechu a rastu. Existuje mnoho rôznych prístupov a stratégií, ktoré môžu firmy využiť, aby zlepšili svoje povedomie, získali nových zákazníkov a udržali si existujúcu klientelu.

Marketing pre štátne inštitúcie

Marketing a reklama pre štátne organizácie je dôležitým nástrojom na zvyšovanie povedomia o ich činnosti, službách a úlohách, ktoré plnia pre verejnosť. 

Marketing pre osobné značky

Marketing pre osobné značky je dôležitým aspektom budovania svojej reputácie, získavania príležitostí a dosahovania osobného a profesionálneho rastu.

Marketing pre športové kluby a organizácie

Marketing a reklama pre športové kluby a organizácie je kľúčovým faktorom pre získavanie fanúšikov, sponzorov a podporu pre klub. Pre úspešný marketing je dôležité mať dobre definovanú stratégiu a vykonávať efektívne marketingové aktivity.

Marketing pre gastro segment

Marketing a reklama pre gastro segment, (teda pre gastronomické podniky a služby - hotely, reštaurácie, bary, kluby a i.) je dôležitým faktorom pre prilákanie zákazníkov, budovanie značky a dosahovanie konkurenčnej výhody. 

Marketing pre IT sektor

Marketing a reklama pre IT segment je dôležitým faktorom pre zvyšovanie povedomia o IT produktoch a službách, získavanie nových zákazníkov a budovanie dôveryhodnosti vo vysoko konkurenčnom odvetví. 

Marketing pre startupy

Marketing pre startupy je dôležitým faktorom pre získanie povedomia o ich produktoch alebo službách, prilákanie zákazníkov a zabezpečenie ich rastu.

Marketing pre B2C aj B2B značky

Marketingové stratégie pre sektory B2C (Business-to-Consumer) a B2B (Business-to-Business) sa môžu líšiť v závislosti od cieľov, cieľových skupín a charakteristík každého sektora.

Máte otázky?

Ak máte akúkoľvek otázku prosím kontaktujte ma:
 info@dobrymarketing.sk 

Presvedčil som vás?
Vyhrniem si rukávy a môžem makať!

Dohodnite si termín čím skôr a poďme pomôcť vášmu biznisu predávať viac, lepšie sa prezentovať, budovať komunity, predbehnúť konkurenciu a odhaliť skrytý potenciál.