Prečo vznikol Dobrý Marketing?
Často sa ma moji klienti pýtajú - Čo ma viedlo k tomu založiť vlastnú marketingovú firmu Dobrý Marketing? Ako som nabral odvahu odísť z full time zamestnania v Bistro.sk alebo Hyperii?
Mojim cieľom bolo pomôcť malým a stredným firmám a značkám rásť a prosperovať a zároveň priniesť na trh marketingovú firmu, ktorá bude stáť na dobrých hodnotách a zásadách:
- férovosť,
- proaktivita,
- dodržiavanie dohodnutých vecí,
- prinášanie inovácií a nápadov,
- komplexný marketing na 1 mieste.
Dobrý Marketing stojí na pilieroch:
1. Odbornosť
Okrem toho, že sme skúsení profesionáli v oblasti marketingu, neustále sa vzdelávame a sledujeme najnovšie trendy.
2. Efektívnosť
Vždy sa snažíme dosiahnuť maximálnu návratnosť investícií pre našich klientov.
3. Transparentnosť
Pracujeme transparentne a s každým klientom úzko komunikujeme. Každý klient dostáva k faktúre aj mesačný report založený na presných dátach.
Za uplynulé roky sme vo firme Dobrý Marketing pomohli desiatkam firiem a značiek z rôznych oblastí rásť a dosiahnuť ich marketingové ciele. Som hrdý, že nám dôverujú značky z rôznych oblastí aj na to, že dnes máme medzi klientami viaceré love brandy.