Prečo vznikol Dobrý Marketing?

Často sa ma moji klienti pýtajú - Čo ma viedlo k tomu založiť vlastnú marketingovú firmu Dobrý Marketing? Ako som nabral odvahu odísť z full time zamestnania v Bistro.sk alebo Hyperii? 

Mojim cieľom bolo pomôcť malým a stredným firmám a značkám rásť a prosperovať a zároveň priniesť na trh marketingovú firmu, ktorá bude stáť na dobrých hodnotách a zásadách:

  • férovosť,
  • proaktivita,
  • dodržiavanie dohodnutých vecí,
  • prinášanie inovácií a nápadov,
  • komplexný marketing na 1 mieste.

marketingova-agenturajpg

Dobrý Marketing stojí na pilieroch:

1. Odbornosť

Okrem toho, že sme skúsení profesionáli v oblasti marketingu, neustále sa vzdelávame a sledujeme najnovšie trendy. 

2. Efektívnosť

 Vždy sa snažíme dosiahnuť maximálnu návratnosť investícií pre našich klientov. 

3. Transparentnosť

Pracujeme transparentne a s každým klientom úzko komunikujeme. Každý klient dostáva k faktúre aj mesačný report založený na presných dátach.


Za uplynulé roky sme vo firme Dobrý Marketing pomohli desiatkam firiem a značiek z rôznych oblastí rásť a dosiahnuť ich marketingové ciele. Som hrdý, že nám dôverujú značky z rôznych oblastí aj na to, že dnes máme medzi klientami viaceré love brandy.