Marketingová stratégia pre Žilinský turistický kraj
Pomáham malým, stredným aj veľkým firmám a organizáciám komunikovať autenticky a kreatívne.
1. Úvodný rozhovor a vyplnenie dotazníka
Prvým krokom je pochopenie fungovania značky. Počas úvodného rozhovoru sa s klientami rozprávam o ich značke. Zodpoviem všetky otázky ohľadom marketingu.2. Audit komunikácie
Vykonávam podrobný audit marketingovej komunikácie značky. Venujem sa analýze komunikácie, analýze produktov a služieb, analýze konkurencie aj analýze pozície značky na trhu.3. Vypracovanie marketingovej stratégie
Následne pokračujem vypracovaním komplexnej marketingovej stratégie šitej na mieru. Vyberiem vhodné online a offline komunikačné kanály pre značku. Navrhnem konkrétne kroky: čo, ako a kedy robiť. Pripravím zoznam konkrétnych akčných krokov, ktoré zlepšia marketingovú komunikáciu značky.4. Nastavenie a sledovanie KPI
Čísla ktoré sa budú vyhodnocovať. KPI, podľa ktorých sa bude sledovať napĺňanie marketingovej stratégie a cieľov.