Facebook Ads - dovolené vs. nedovolené súťaže?

Často sa ma pýtate, ako robiť súťaže na Facebooku a Instagrame v súlade s pravidlami. A, čo naopak hrozí za nedodržanie pravidel Facebooku a Instagramu?

sprava-socialnych-sieti-cenajpg

Nedovolené súťaže na Facebooku najčastejšie obsahujú:
  1. Zdieľaj túto fotku.
  2. Do komentára označ osobu, ktorá ...
  3. Daj LIKE na túto fotku.

Čo za takúto súťaž hrozí?
  • skrytie príspevku
  • ban na účet
  • zrušenie Facebookovej stránky

Povolené súťaže na Facebooku môžu obsahovať:

  1. Hádajte správnu odpoveď na túto otázku ... (ktorá je napríklad na firemnom webe) -> súťažiaci navštívi web a zadá správnu odpoveď. 
  2. S kým by ste si užili náš produkt / službu ... ? (Užívateľ nie je priamo vyzvaný označiť užívateľa)

Odporúčam
spísať pravidlá pre súťaž:

  • Zvýšite dôveryhodnosť súťaže
  • Vyhnete sa otázkam of funs 
  • Umiestniť môžete do "Notes" 

Pozor na slová: komentár, zdielať !!!


Odporúčaná doba pre súťaž?

cca 1 týždeň


Odporúčaná odmena výhercovi?
Niečo čo sa priamo týka podnikania značky

marketingovy-specialista-pracajpg

Som Martin, marketingový špecialista a konzultant.

  • V rokoch 2018 až 2019 som pracoval ako marketingový špecialista pre Bistro.sk
  • Od 2019 som riadil e-mail marketingové oddelenie v medzinárodnej firme, kde som bol zodpovedný za odosielanie viac ako 300 miliónov emailov ročne do viac ako 30 krajín sveta.
  • Dnes si môžete moje služby objednať jednoducho aj vy TU.