Ako vznikol Dobrý Marketing?

Som Martin, milovník cestovania, dobrej kávy a najmä dobrého marketingu. 

Ako vznikol Dobrý Marketing? 

Uplynulé roky som pracoval ako full time marketér na rôznych pozíciách: Marketingový špecialista, Marketingový manažér aj Head of Marketing v medzinárodných firmách, kde som zbieral skúsenosti a stretol skvelých a inšpiratívnych ľudí. 

Množstvo večerov som sedel doma zavretý a púšťal si zahraničné online kurzy úspešných svetových manažérov a marketérov. Marketing ma začal stále viac a viac baviť a napĺňať.

Zároveň ma stále viac klientov oslovovalo s prosbou o pomoc a nastavením marketingu pre ich firmu / značku.


Vtedy prišlo rozhodnutie

Vtedy prišlo moje rozhodnutie vzdať sa full time práce (9.00 - 17.00 hod.) a začať pracovať ako online marketér freelancer. S tým súviselo niekoľko povinností:
  • Založenie živnosti (ďakujem Firmáreň :)
  • Nákup techniky: Macbook Pro, Macbook Air, iPad, iPhone, testovací notebook s Windows, aj mobil s Android
  • Kúpenie domény a hostingu
  • Výroba webstránky 
  • Faktúracia (ďakujem Ikros :)
  • Zariadenie kancelárie a nákup vybavenia (ďakujem Ikea :)
  • ... 

Čo sa zmenilo?

Od začiatku som si musel nastaviť pevný režim. Už nikto nekontroloval mojich 8 hodín v práci. Začal som však pracovať oveľa viac. Aby som mal na všetko dostatok energie začal som aktívne:
  • behať,
  • cvičiť jogu, 
  • vzdelávať sa na dennej báze, 
  • používať Asanu a Monday (na to-do),
  • viesť rozhovory online cez Google Meet,
  • písať si poznámky do Notability 
  • oddychovať (1 deň za týždeň nepracujem :)

Prečo Dobrý Marketing?

Povedal som si že Dobrý Marketing bude postavený na otvorenej komunikácií, proaktívnej spolupráci s klientom a prinášaní inovácií. Do každej spolupráce s novým klientom chcem priniesť kus zo seba: mojich skúsenosti, know-how, vášne pre marketing. Chcem, aby môj klient mal vo mne dôveru a vedeli sme si zájsť aj na pivo alebo kávu.