Ako vznikol Dobrý Marketing?
Som Martin, milovník cestovania, dobrej kávy a najmä dobrého marketingu.
Množstvo večerov som sedel doma zavretý a púšťal si zahraničné online kurzy úspešných svetových manažérov a marketérov. Marketing ma začal stále viac a viac baviť a napĺňať.
Zároveň ma stále viac klientov oslovovalo s prosbou o pomoc a nastavením marketingu pre ich firmu / značku.
Ako vznikol Dobrý Marketing?
Uplynulé roky som pracoval ako full time marketér na rôznych pozíciách: Marketingový špecialista, Marketingový manažér, Head of Marketing v medzinárodných firmách, kde som zbieral skúsenosti a stretol skvelých a inšpiratívnych ľudí.Množstvo večerov som sedel doma zavretý a púšťal si zahraničné online kurzy úspešných svetových manažérov a marketérov. Marketing ma začal stále viac a viac baviť a napĺňať.
Zároveň ma stále viac klientov oslovovalo s prosbou o pomoc a nastavením marketingu pre ich firmu / značku.
Vtedy prišlo rozhodnutie
Vtedy prišlo moje rozhodnutie vzdať sa full time práce (9.00 - 17.00 hod.) a začať pracovať ako online marketér freelancer. S tým súviselo niekoľko povinností:- Založenie živnosti (ďakujem Firmáreň :)
- Nákup techniky: Macbook Pro, Macbook Air, iPad, iPhone, testovací notebook s Windows, aj mobil s Android
- Kúpenie domény a hostingu
- Výroba webstránky
- Faktúracia (ďakujem Ikros :)
- Zariadenie kancelárie a nákup vybavenia (ďakujem Ikea :)
- ...
Čo sa zmenilo?
Od začiatku som si musel nastaviť pevný režim. Už nikto nekontroloval mojich 8 hodín v práci. Začal som však pracovať oveľa viac. Aby som mal na všetko dostatok energie začal som aktívne:- behať,
- cvičiť jogu,
- vzdelávať sa na dennej báze,
- používať Asanu a Monday (na to-do),
- viesť rozhovory online cez Google Meet,
- písať si poznámky do Notability
- oddychovať (1 deň za týždeň nepracujem :)
Prečo Dobrý Marketing?
Povedal som si že Dobrý Marketing bude postavený na otvorenej komunikácií, proaktívnej spolupráci s klientom a prinášaní inovácií. Do každej spolupráce s novým klientom chcem priniesť kus zo seba: mojich skúsenosti, know-how, vášne pre marketing. Chcem, aby môj klient mal vo mne dôveru a vedeli sme si zájsť aj na pivo alebo kávu.Som Martin, marketingový špecialista a konzultant.
- V rokoch 2018 až 2019 som pracoval ako marketingový špecialista pre Bistro.sk
- Od 2019 som riadil e-mail marketingové oddelenie v medzinárodnej firme, kde som bol zodpovedný za odosielanie viac ako 300 miliónov emailov ročne do viac ako 30 krajín sveta.
- Dnes si môžete moje služby objednať jednoducho aj vy TU.