-> Reklamné PPC kampane

Reklamné kampane zamerané na kľúčového zákazníka.

->Reklamné kampane.

Reklamné kampane zamerané na kľúčového zákazníka.

1. Kto je zákazník?

Pred spustením reklamnej kampane je potrebné definovať kľúčového zákazníka. Kto to je? Aké má motívy a potreby? Čo ho motivuje? Prečo chce kúpiť váš produkt / vašu službu?

2. Vytvorenie konceptu

Keď máme zadefinovaného kľúčového zákazníka tvorím koncept reklamnej kampane.

3. Spustenie reklamnej
kampane

Spustenie cielenej reklamnej kampane. Sledovanie a vyhodnocovanie priebehu. Zvýšenie predaja produktov a služieb.

Cena za PPC kampaň?

Cena od 30 € / 1 hod.*
(*objednajte si aspoň 2 služby a získajte 5 % zľavu
objednajte si komplexnú správu marketingu a získajte až 10 % zľavu)

Prečítajte si ak máte 5 minút.

Moje krátke články o PPC a reklame ku káve alebo čaji.

Google vs. Facebook reklama?

Instagram Stories, Instagram News Feed, Facebook News Feed, Google Ads

Facebook Ads - dovolené vs. nedovolené súťaže?

Ktoré súťaže sú s pravidlami Facebooku a za ktoré hrozí ban až zablokovanie účtu?

Ozvite sa ešte dnes.

Ozvite sa ešte dnes a od zajtra sa môžete zobrazovať v Google a na sociálnych sieťach.