-> E-mail marketing

E-mail marketing zahŕňa vytváranie pútavých šablón pre newslettery, vrátane atraktívnych predmetov a preheadrov a správneho technického nastavenia (txt, mx a ďalších záznamov) s cieľom dosiahnuť najlepšie OTR a CTR hodnoty.

1. Vytvorenie newsletterov (email šablón)

Vytvorenie atraktívnych email šablón s použitím textu a obrázkov, ktoré rešpektujú pravidlá email marketingu.

2. Výber platformy (Mailchimp, Mailgun, AWS Amazon, a i.)

Výber a rozosielka email marketingu (newsletterov) cez vhodnú platformu.

3. Nastavenie kľúčových ukazovateľov

SPF, DKIM, DMARC a i.

4. Sledovanie kľúčových hodnôt

OTR, CTR, Bounce rate, Spam rate, IP reputation, Domain reputation, Sending Reputation a i.

5. Hygiena databázy a reaktivácia užívateľov

Udržiavanie aktívnej databázy.

6. Optimalizácia a inovácia email marketingu

Kroky na zlepšenie OTR a CTR a zvýšenie predaja produktov a služieb z emailov.

Cena za email marketing?

Cena od  30 € / 1 hod.*
(*objednajte si aspoň 2 služby a získajte 5 % zľavu
objednajte si komplexnú správu marketingu a získajte až 10 % zľavu)

Case study:
Head of Emailing pre Hyperia Group s.r.o.

(Hyperia s.r.o. & Bezvafinance s.r.o. & Kimbino Green s.r.o.)

# Inovácia email marketingu
# Zvýšeniu OTR a CTR
# Zníženie Bounce rate & Spam rate o 80 %
# Zvýšenie zisku

Prečítajte si ak máte 5 minút.

Moje krátke články o email marketingu ku káve alebo čaji.

Ako robiť e-mail marketing?

Princípy, ktoré mi pri mojej práci pomohli dosiahnuť ideálne výsledky.

Prečo email končí v spame?

Čo ovplyvňuje doručiteľnosť emailu a padanie do spamu?

Q&A - Email marketing

OTR, CTR, Bounce Rate, Spam rate, Doručiteľnosť emailov, ...

Postarám sa o váš email marketing?

Ozvite sa kedykoľvek.