Robím social media pre Fresh & Roll

FRESH & ROLL sa venuje výrobe čerstvej zmrzmilny výhradne z čerstvých ingrediencií priamo pred očami zákazníka. Takto vyrobená zmrzlina je dokonalým chuťovým, ale aj vizuálnym zážitkom. Práve talianske gelato vzniká spojením čerstvého ovocia, rôznych sušienok, ale aj alkoholu.

sprava-socialnych-sietijpg

Keď ma FRESH & ROLL oslovila so žiadosťou na spoluprácu neváhal som ani minútu. Úžasný a chutný dezert pripravovaný za studena som zažil na svadbe a nevedel som sa dočakať ako znova pohladí moje chuťové poháriky.

1. Autenticky obsah je základ

V čase keď väčšina komerčných stránok na Facebooku a Instagrame využíva fotobanky, pri FRESH & ROLL som sa rozhodol staviť na kvalitný, originálny a autentický obsah. Na začiatku spolupráce sa zobrali foťáky a išlo sa fotiť presne to, čo som chcel mať na obrázku. Proces trval asi 3 hodiny, vzniklo pri ňom asi 10 freshroll-iek. Zjedol som asi iba 5 :) A fotilo sa dovtedy, kým neboli presne tie zábery, ktorésom chcel v rámci stratégie pre sociálne siete Facebook a Instagram.

fresh-and-roll-marketerjpg

2. Ľudia majú radi príbehy

Pre firmu FRESH & ROLL som vytvoril komunikáciu prostredníctvom ich hlavného produktu „freshrollky“ (čerstvej zmrzliny pripravenej z čerstvých ingrediencií pred očami zákazníka). Freshrollka postupne predstavuje seba, svojich zakladateľov, spôsob prípravy, dôraz na čerstvosť a použité ingrediencie.

Snmka obrazovky 2020-11-03 o 223828png


3. Zapájam fanúšikov


Podnecujem fanúšikov stránky k aktivite. Like, koment, či šírenie. Volá sa to engagement a je to jeden z ukazovateľov performance stránky, a preto musím tvoriť obsah, ktorý ho bude zvyšovať. Kladiem otázky, dávam ľuďom možnosť vyjadriť sa atď.


4. Promujem a cielim reklamu

Facebook stále zobrazuje posty menšiemu percentu fanúšikov, tak si pomáham platenou reklamou, ktorú nastavujem v Facebook Ads Manager. Každá firma má svoj budget a ja to vieme. Práve preto narábam s budgetom nesmierne opatrne a reklamu cielim na kľúčové segmenty (persóny, potenciálneho zákazníka). Musím si dávať pozor, aby sme za dané peniaze vedeli zozbierať, čo najviac freshrolliek. Promujem obsah, ktorý je úspešný, a ja mu pomôžem pomôcť reklamou dosiahnuť ešte lepšie výsledky.


reklama-socialne-siete-cenapng


5. Analyzujem a reportujem

Vždy chcem vedieť, čo mi fungovalo a čo nie. Preto robím podrobné reporty – mesačné. Je to preto, aby sme z nich odčítali, čo fungovalo a funguje. Aby som ďalší mesiac lepšie cielil reklamu a publikoval ešte lepší obsah. Výsledky z reportov používam pri tvorbe ďalších content plánov.


Výsledok?

  • Zvýšenie interakcií + 598 % za 1. mesiac spolupráce.
  • Zvýšenie dosahu + 449 % za 1. mesiac spolupráce.
  • Posilnenie image značky.

Ďakujem FRESH & ROLL, že môžem byť súčasťou ich výnimočného produktu. Všetko, čo robím sa snažím robiť na 110 %. Spravovať Social Media chce nápad, kreatívu, nasadenie, ale aj analytické myslenie. A hlavne ochotu majiteľov posúvať svoj produkt, alebo službu vpred. Veľa práce pri tvorbe a starostlivosti o sociálne siete nie je na prvý pohľad vidieť (napr. návrh content plánu), ale človek pri nich presedí hodiny práce a úsilia. Ale aj tak patrí správa sociálnych sieti medzi moje najobľúbenejšie oblasti marketingu!


O mne:

Som digitálny marketér, freelancer, milovník kávy a marketingu. Ponúkam správu sociálnych sieti, SEO, PPC, Email a iné. Pozrite si moju ponuku TU.

biznis-konzultantjpg