Marketingová stratégia pre Žilinský turistický kraj

Pomáham malým, stredným aj veľkým firmám a organizáciám komunikovať autenticky a kreatívne. 

1. Úvodný rozhovor a vyplnenie dotazníka

Prvým krokom je pochopenie fungovania značky. Počas úvodného rozhovoru sa s klientami rozprávam o ich značke. Zodpoviem všetky otázky ohľadom marketingu. 

marketingova-strategia-cena-agenturajpg


2. Audit komunikácie

Vykonávam podrobný audit marketingovej komunikácie značky. Venujem sa analýze komunikácie, analýze produktov a služieb, analýze konkurencie aj analýze pozície značky na trhu.

marketingove-strategie-cena-cennikjpg


3. Vypracovanie marketingovej stratégie

Následne pokračujem vypracovaním komplexnej marketingovej stratégie šitej na mieru. Vyberiem vhodné online a offline komunikačné kanály pre značku. Navrhnem konkrétne kroky: čo, ako a kedy robiť. Pripravím zoznam konkrétnych akčných krokov, ktoré zlepšia marketingovú komunikáciu značky.

image_5jpg


4. Nastavenie a sledovanie KPI

Čísla ktoré sa budú vyhodnocovať. KPI, podľa ktorých sa bude sledovať napĺňanie marketingovej stratégie a cieľov.

marketingovy-strategjpg