Marketingový špecialista pre Bistro.sk
Čo robí Bistro.sk?
Bistro.sk je online projekt z portfólia firmy Ringier Axel Springer SK, a. s., ktorá s viac ako 20 timi digitálnymi značkami, denne uspokojuje takmer 3 a pol milióna užívateľov a prináša aktuálne správy, spájanie komunít, prevádzkuje najväčšiu online donášku jedla na Slovensku a najpoužívanejšie inzertné portály. Vďaka službe Bistro.sk si zákazník môže z pohodlia domova objednať jedlo, na ktoré má práve chuť. Následne mu ho kuriér privedie až pred dvere, kde si ho kľude a bezpečne vyzdvihne.

Čo som robil pre Bistro.sk?
Za čo som bol zodpovedný?
Čo ma na práci najviac bavilo?
Práca pre úžasný a rýchlo rastúci projekt, ktorý má už viac ako 500 000 spokojných zákazníkov v príjemnom kolektíve mladých ľudí.
Čo mi práca dala?
Možnosť pracovať pre top online projekt v krajine. Rozhľad v komplexnom online marketingu. Možnosť všímať si špecifiká marketingu pre jednotlivé regióny Slovenska. Možnosť spolupracovať s mladým a kreatívnym tímom šikovných ľudí. Možnosť realizovať sa a prinášať nápady a inovácie.
Čo sa počas spolupráce podarilo?
S akými nástrojmi som najčastejšie pracoval?
Bistro.sk je online projekt z portfólia firmy Ringier Axel Springer SK, a. s., ktorá s viac ako 20 timi digitálnymi značkami, denne uspokojuje takmer 3 a pol milióna užívateľov a prináša aktuálne správy, spájanie komunít, prevádzkuje najväčšiu online donášku jedla na Slovensku a najpoužívanejšie inzertné portály. Vďaka službe Bistro.sk si zákazník môže z pohodlia domova objednať jedlo, na ktoré má práve chuť. Následne mu ho kuriér privedie až pred dvere, kde si ho kľude a bezpečne vyzdvihne.

foto: Ringier Axel Springer
Čo som robil pre Bistro.sk?
Pracoval som na pozícií Marketingový špecialista.
Za čo som bol zodpovedný?
- Tvorbu marketingových kampaní a súťaží (prípravu konceptu marketingových kampaní pre jednotlivé mesiace v roku, komunikáciu a zadávanie práce grafickému oddeleniu, šírenie marketingových kampaní cez online marketingové nástroje web, sociálne siete, email marketing, push notifikácie a i.)
- Za správu sociálnych sietí Facebook a Instagram (prípravu stratégie na sociálne siete, komunikáciu a zadávanie práce grafickému oddeleniu, publikovanie obsahu na sociálne siete, odpovedanie na komentáre a správy od fanúšikov, reporting vedeniu)
- Email marketing (prípravu stratégie pre email marketing, vytváranie emailových kampaní v nástroji MailChimp, komunikáciu a zadávanie práce grafickému oddeleniu, rozosielanie email marketingových kampaní podľa zvolenej segmentácie, reporting dosiahnutých výsledkov)
- Push notifikácie (prípravu stratégie pre push notifikácie, komunikáciu a zadávanie práce grafickému oddeleniu, vytváranie push notifikácií pre iOS a Android zariadenia, reporting dosiahnutých výsledkov)
Čo ma na práci najviac bavilo?
Práca pre úžasný a rýchlo rastúci projekt, ktorý má už viac ako 500 000 spokojných zákazníkov v príjemnom kolektíve mladých ľudí.
Čo mi práca dala?
Možnosť pracovať pre top online projekt v krajine. Rozhľad v komplexnom online marketingu. Možnosť všímať si špecifiká marketingu pre jednotlivé regióny Slovenska. Možnosť spolupracovať s mladým a kreatívnym tímom šikovných ľudí. Možnosť realizovať sa a prinášať nápady a inovácie.

Čo sa počas spolupráce podarilo?
- Zvýšiť množstvo fanúšikov na sociálnych sieťach
- Zvýšiť množstvo otvorení (OTR) a preklikov na web (CTR) z email marketingových kampaní
- Zvýšiť množstvo objednávok cez aplikáciu v iOS aj Android
- Zvýšiť množstvo platieb kartou cez aplikáciu
- Zvýšiť počet zapamätaných platobných kariet v aplikácií
- Zlepšiť povedomie o značke Bistro.sk
- Posilniť objednávanie jedla počas víkendov
S akými nástrojmi som najčastejšie pracoval?
- Google Analytics
- MailChimp
- Google Trends
- MS office (najmä Excel)
- Firemný web
- Aplikácia Bistro.sk
- a i.