Marketingový špecialista pre Bistro.sk

Čo robí Bistro.sk?

Bistro.sk je online projekt z portfólia firmy Ringier Axel Springer SK, a. s., ktorá s viac ako 20 timi digitálnymi značkami, denne uspokojuje takmer 3 a pol milióna užívateľov a prináša aktuálne správy, spájanie komunít, prevádzkuje najväčšiu online donášku jedla na Slovensku a najpoužívanejšie inzertné portály. Vďaka službe Bistro.sk si zákazník môže z pohodlia domova objednať jedlo, na ktoré má práve chuť. Následne mu ho kuriér privedie až pred dvere, kde si ho kľude a bezpečne vyzdvihne.

marketing-zilinapng
foto: Ringier Axel Springer


Čo som robil pre Bistro.sk? 

Pracoval som na pozícií Marketingový špecialista.


Za čo som bol zodpovedný?

  • Tvorbu marketingových kampaní a súťaží (prípravu konceptu marketingových kampaní pre jednotlivé mesiace v roku, komunikáciu a zadávanie práce grafickému oddeleniu, šírenie marketingových kampaní cez online marketingové nástroje web, sociálne siete, email marketing, push notifikácie a i.)  

  • Za správu sociálnych sietí Facebook a Instagram (prípravu stratégie na sociálne siete, komunikáciu a zadávanie práce grafickému oddeleniu, publikovanie obsahu na sociálne siete, odpovedanie na komentáre a správy od fanúšikov, reporting vedeniu) 

  • Email marketing (prípravu stratégie pre email marketing, vytváranie emailových kampaní v nástroji MailChimp, komunikáciu a zadávanie práce grafickému oddeleniu, rozosielanie email marketingových kampaní podľa zvolenej segmentácie, reporting dosiahnutých výsledkov)

  • Push notifikácie (prípravu stratégie pre push notifikácie, komunikáciu a zadávanie práce grafickému oddeleniu, vytváranie push notifikácií pre iOS a Android zariadenia, reporting dosiahnutých výsledkov)


Čo ma na práci najviac bavilo?

Práca pre úžasný a rýchlo rastúci projekt, ktorý má už viac ako 500 000  spokojných zákazníkov v príjemnom kolektíve mladých ľudí.


Čo mi práca dala?

Možnosť pracovať pre top online projekt v krajine. Rozhľad v komplexnom online marketingu. Možnosť všímať si špecifiká marketingu pre jednotlivé regióny Slovenska. Možnosť spolupracovať s mladým a kreatívnym tímom šikovných ľudí. Možnosť realizovať sa a prinášať nápady a inovácie.


Snmka obrazovky 2020-10-24 o 125353png


Čo sa počas spolupráce podarilo?  
  • Zvýšiť množstvo fanúšikov na sociálnych sieťach 
  • Zvýšiť množstvo otvorení (OTR) a preklikov na web (CTR) z email marketingových kampaní   
  • Zvýšiť množstvo objednávok cez aplikáciu v iOS aj Android 
  • Zvýšiť množstvo platieb kartou cez aplikáciu 
  • Zvýšiť počet zapamätaných platobných kariet v aplikácií
  • Zlepšiť povedomie o značke Bistro.sk 
  • Posilniť objednávanie jedla počas víkendov

S akými nástrojmi som najčastejšie pracoval?
  • Google Analytics
  • MailChimp
  • Google Trends
  • MS office (najmä Excel)
  • Firemný web
  • Aplikácia Bistro.sk 
  • a i.