Buďte "in" na LinkedIn (hlavne B2B)!

  • Sieť využíva viac ako 700 miliónov užívateľov globálne (rok 2020)
  • Asi 1/2 užívateľov používa LinkedIn aspoň 1x za mesiac
  • Na sieti je už viac ako 50 miliónov firemných účtov 
  • Sociálna sieť orientovaná na prácu, ktorá neustále rastie 

marketingova-specialistka-specialistajpg

Na čo využívať LinkedIn ako firma?
Na vyhľadávanie a nábor pracovníkov. 


Na čo využívať LinkedIn ako užívateľ? 
Rozšírovanie kontaktov a povedomia, získavanie pracovných príležítosti. 


Kto zväčša chodí na LinkedIn?
Najmä ľudia ktorí vyhľadávajú prácu, ľudia ktorí ponúkajú prácu. 


Koľko užívateľov používa LinkedIn na Slovensku? 
cca 600 000 užívateľov 


Pre aký segment je LinkedIn najefektívnejší kanál? 
B2B segment 


Ako vyzerá účet na LinkedIn? 


linked-in-marketerpng


Aké oblasti / riešenia obsahuje LinkedIn?
  • Nábor ľudí - platená sekcia pre firmy, ktorá obsahuje možnosti pre vyhľadávanie a filtráciu zamestnancov + manažment nájdených kontaktov (kontakty je možné prideliť do zložiek, kategorizovať, zdielať so spolupracovníkmi...)
  • Inzercia - sponzorované správy a príspevky (reklama), textové reklamy, dynamické reklamy ...
  • Predaj a obchod - komerčné riešenie pre obchodníkov, možnosť využívať špecifické filtre, vidieť followerov firmy atď.
  • Vzdelávanie - kurzy (bezplatné aj platené) zamerané na rôzne oblasti

Cena reklamy LinkedIn vs. Facebook?
Cena na LinkedIn je výrazne vyššia (v priemere od 2 eura za preklik).


Odporúčania pre efektívnu prácu s LinkedIn:
  • Vyplňte si kvalitne profil (vrátane všetkých sekcií)
  • Pýtajte si referencie na svoju prácu 
  • Rozširujte svoje kontakty 
  • Prispievajte pravidelne (publikujte autenticky obsah)
  • Používajte externé appky pre LinkedIn

Je možné publikovať reklamy v slovenčine?
Zatiaľ nie, je možné v češtine alebo angličtine. 


Je možné robiť na LinkedIn livestream?
Áno na vyžiadanie cez zákaznícku podporu.


marketingovy-specialista-manazerjpg

Som Martin, marketingový špecialista a konzultant.

  • V rokoch 2018 až 2019 som pracoval ako marketingový špecialista pre Bistro.sk
  • Od 2019 som riadil e-mail marketingové oddelenie v medzinárodnej firme, kde som bol zodpovedný za odosielanie viac ako 300 miliónov emailov ročne do viac ako 30 krajín sveta.
  • Dnes si môžete moje služby objednať jednoducho aj vy TU.