Ako predávať cez sociálne siete?

Často sa ma pýtate, ako predávať cez sociálne siete? Či majú sociálne siete zmysel aj bez platenej reklamy? Ako vytvoriť stratégiu pre sociálne siete? 


1. Sociálne siete slúžia primárne na budovanie vzťahu 

Ak vytvoríte kvalitný vzťah s fanúšikmi (potenciálnym zákazníkom), nabudúce sa zákazník rozhodne práve pre vás a dokážete mu predať svoju službu / produkt. 


sprava-socialnych-sietijpg

2. Publikum zaujíma pútavý a autentický content (obsah).

  • Obsah by mal vyrušiť až šokovať fanúšikov 
  • Obsah by mal vzdelávať fanúšikov 
  • Treba pôsobiť dôveryhodne a autenticky 

Príklad z praxe: Pre firmu FRESH & ROLL som vytvoril komunikáciu prostredníctvom ich hlavného produktu „freshrollky“ (čerstvej zmrzliny pripravenej z čerstvých ingrediencií pred očami zákazníka). Freshrollka postupne predstavuje seba, svojich zakladateľov, spôsob prípravy, dôraz na čerstvosť a použité ingrediencie. V rámci spolupráce boli nafotené kvalitné full HD fotografie a natočené produktové videá. 


sprava-socialnych-sietijpg


3. Čo publikovať cez sociálne siete?

  • kvalitné fotografie a videá
  • príspevky, ktoré odkazujú na web 
  • príspevky na zvýšenie povedomia o značke
  • príspevky zamerané na lídy 
  • podporovať branding a kultúru značky 
  • súťaže, ankety 

4. Ako často publikovať na sociálne siete? 

Aspoň 3x za týždeň.


marketingovy-specialista-agenturajpg

Som Martin, marketingový špecialista a konzultant.

  • V rokoch 2018 až 2019 som pracoval ako marketingový špecialista pre Bistro.sk
  • Od 2019 som riadil e-mail marketingové oddelenie v medzinárodnej firme, kde som bol zodpovedný za odosielanie viac ako 300 miliónov emailov ročne do viac ako 30 krajín sveta.
  • Dnes si môžete moje služby objednať jednoducho aj vy TU.