Ing. Martin Latka, PhD.
- príbeh Dobrého Marketingu
Mal som iba 5 rokov, keď som rodičom prvý krát oznámil, že budem manažér. Vtedy sa na tom iba pousmiali. V škôlke som sa odmietal hrať s autíčkami a preferoval som niečo tvoriť na výkres či skladať lego. Na základnej škole som bol usilovný žiak. Pokračoval som na gymnázium, kde som sa v roku 2007 zamiloval do marketingu.
V osudový večer som vymenil pozeranie seriálu na Markíze s rodičmi za prenos z predstavenia prvého iPhonu. Úžasná a inšpiratívna prezentácia mi spôsobila zimomriavky a zápal pre moju budúcu prácu. Vybral som si štúdium manažmentu a marketingu na Fakulte Riadenia a Informatiky, ktorý som neskôr aj 3 roky učil. Večerné pivo s kamarátmi som často vymenil za prednášky Learn2Code, Google Digitálna Garáž, Digitálna Univerzita a i.
Po večeroch som navštevoval výberový predmet Povolanie podnikateľ, ktorý učili podnikatelia z praxe. Pravidelne som navštevoval podujatia Best Guest, na ktorých predstavovali svoje príbehy a know-how najlepší slovenskí podnikatelia vrátane Michala Meška (Martinus), Miša Trubana (WebSupport), Ľuba Fellnera (CK Bubo) a i.
Získané vedomosti z manažmentu a marketingu som si overil v praxi vo firmách z oblasti stavebníctva, gastronómie, športu, zdravotníctva, školstva, online technológií a digitálnych značiek. Pracoval som napríklad ako marketingový špecialista alebo marketing manažér.
Dobrý Marketing som založil s cieľom pomáhať dobrým slovenským a zahraničným značkám v ich raste - cez marketingové aktivity, ako sú social media, PPC, SEO, email marketing, branding, content.
Za minulé roky sa mi podarilo dosiahnuť mnoho úspechov. Pomohol som firmám zvýšiť ich online viditeľnosť, osloviť nových zákazníkov a zvýšiť ich predaje. Najviac ma však teší, že som okolo seba vybudoval tím úžasných ľudí, ktorí zdieľajú moje nadšenie pre marketing. Vďaka nim sa na každý pondelok teším s očakávaním, aké nové výzvy nám deň prinesie. Ďakujem všetkým, ktorí ste súčasťou tejto cesty!